Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Wednesday, March 27, 2013

No Comment
2 Pelajar Dirogol Dalam Surau Sekolah
HULU SELANGOR – Kegembiraan dua sahabat untuk bertemu teman lelaki bertukar mimpi ngeri, apabila kedua-dua mereka dirogol di surau lama, Jalan Padang Golf di sini, kira-kira seminggu lalu.

xlupadotcom322 300x225 2 Pelajar Dirogol Dalam Surau Sekolah
hiasan

Sebelum kejadian, kedua-dua remaja yang tinggal di Rawang itu, difahamkan keluar untuk bertemu teman lelaki mereka di kawasan Kuala Kubu Baru pada Khamis lalu.
Mereka bagaimanapun tidak pulang ke rumah selama tiga hari, sebelum kedua-duanya berjaya ditemui di sebuah kafe siber di kawasan sama pada Sabtu lalu.
Susulan itu, dua laporan polis dibuat kelmarin oleh keluarga kedua-dua remaja berusia 14 dan 15 tahun itu yang mengesyaki mereka dirogol.
Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Superintendan Norel Azmi Yahya Affandi berkata, polis kemudiannya menahan dua lelaki berusia 15 dan 18 tahun iaitu teman lelaki kepada dua mangsa terbabit.
“Hasil soal siasat awal, dua suspek itu mengaku melakukan hubungan seks dengan kedua-dua mangsa di surau sebuah sekolah menengah di sini.
“Kedua-dua mangsa dihantar ke Hospital Selayang untuk pemeriksaan dan doktor mengesahkan terdapat kesan kemasukan pada kemaluan mereka,” katanya menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS), semalam.
Menurutnya, dua suspek itu kini direman untuk siasatan di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana rogol-Sinar Harian

0 comments:

Post a Comment