Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Monday, June 30, 2014

11 comments



Kegilaan apa kah ini? Itu lah, sebelum buat taknak fikir, kan dah susah tu.

Menghairankan SK, kenapa dia nak update status macam ni? Satu dunia tahu dia mengandung anak luar nikah.

Jadi kalau ada orang yang sanggup kahwin sekalipun tetap tidak akan menyorokkan yang dia mengandung anak luar nikah dari pandangan masyarakat memandangkan dia dah pun buat pengumuman seperti ini.

Bagaimanapun, tidak tahulah samada akaun Facebook dia telah digodam dan sebagainya.

Kepada pemuda-pemuda di luar sana yang teramat baik hatinya untuk cuba menutup aib wanita ini bolehlah jadi pak sanggup. - SiakapKeli.com

11 comments:

  1. rasanya minah ni taklah sebodoh ni untuk update status yang tersangat desperate bunyinya. Masti kena hack. Bersangka baik guys. ;)

    ReplyDelete
  2. Saya menang anak..buy 1 free 1..

    ReplyDelete
  3. Malaysia merupakan bumi yang bertuah yang kaya dengan kepelbagaian bio. Kepelbagaian bio merangkumi semua benda hidup serta ekosistem yang merupakan habitat bagi kehidupan ini. Kita semua adalah sebahagian dari jaringan kehidupan yang kompleks ini dan saling bergantung antara satu sama lain. Malaysia merupakan salah satu daripada 12 negara mega biodiversiti di dunia yang kaya dengan kepelbagaian spesis flora dan fauna.Terdapat lebih 15,000 jenis tumbuhan berbunga dijumpai di Malaysia iaitu hampir 10 peratus daripada jenis tumbuhan berbunga yang terdapat di dunia. Malaysia turut memiliki lebih 175,000 spesis haiwan iaitu lebih daripada 15 peratus daripada semua spesis yang hidup di dunia.Terdapat lebih 3,000 spesis orkid iaitu antara bunga yang paling eksotik di negara ini disamping lebih 350 spesis reptilia, 300 spesis mamalia, 1,000 spesis rama-rama, 730 spesis burung. Malaysia juga merupakan habitat kepada bunga terbesar di dunia (bunga Rafflesia), pokok tropika tertinggi (pokok tualang) dan penghuni pokok yang terberat di dunia (orang utan).Ekosistem semulajadi Malaysia adalah antara yang paling mengagumkan di dunia yang terdiri daripada hutan hujan tanah rendah, hutan bakau, hinggalah ke hutan paya, hutan bukit dan gua batu kapur, hutan gunung dan juga padang rumput Alpine yang kesemuanya berada berhampiran dengan garisan Khatulistiwa.Pantai-pantai, terumbu batu karang dan taman-taman lautnya dipenuhi dengan pelbagai hidupan yang berwarna-warni dengan beraneka bentuk.

    ReplyDelete