Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Thursday, February 27, 2014

No Comment

Penyanyi Aliff Aziz mendedahkan wanita berambut perang yang bergambar mesra dengannya yang tersebar di Internet bukanlah kekasihnya.

Sebaliknya, penyanyi lagu Sayang Sayang ini mengatakan wanita itu merupakan anak kepada kenalannya.

Malah, dia turut menambah gambar itu diambil oleh ibu wanita tersebut pada sambutan hari jadinya yang jatuh pada 19 Februari lalu.

Memetik kenyataannya dalam portal Murai, “sebenarnya saya lebih lama mengenali ibu bapanya kerana sebelum ini ibunya pernah memanggil saya untuk mengadakan private show bagi sesebuah organisasi dan sudah banyak kali juga kami bekerjasama”.

“Saya baru berkenalan dengan anaknya yang bernama Shazleen itu sejak dua bulan lalu. Pada saya hubungan kami lebih kepada kekeluargaan. Saya hormat dia dengan keluarga,” ulasnya lagi.

Alif juga mendakwa dia tidak tahu bagaimana gambar tersebut boleh tersebar di laman-laman sosial.



Sementara itu, penyanyi kelahiran Singapura ini mengakui dirinya masih solo namun tidak menafikan Shazleen merupakan wanita yang paling rapat dengannya kini.

Sebelum ini, nama Aliff memang sering kali dikaitkan dengan ramai selebriti wanita antaranya Anne Ngasri, Adira Suhaimi dan Zarina Anjulie sehingga ramai pihak menggelarkannya sebagai Kasanova Malaya.

Oleh: AUDREY LEE

0 comments:

Post a Comment