Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Sunday, May 27, 2012

2 comments

Johor Bahru - Jumaat - Penyanyi sensasi dan juga bekas pemenang Akademi Fantasi Asmawi Ani atau lebih dikenali dengan nama glamernya Mawi hari ini menanyakan rasa kesal beliau tidak dijemput untuk menyanyi di konsert MTV World Stage. Konsert besar-besaran yang bakal berlangsung tanggal 14 Julai akan datang sebaliknya memanggil penyanyi luar seperti Justin Bieber, Kara dan Jay Park. Mizz Nina menjadi wakil tunggal meawakili Malaysia didalam konsert yang bakal disiarkan di saluran MTV. Menurut Mawi adalah sangat tidak adil seorang penyanyi yang terkenal dengan motto "Mawi World" tidak dapat melakukan persembahan di sebuah konsert yang mempunyai perkataan World. Beliau menambah ini tahun ketiga beliau tidak dipanggil selepas konsert tahun lepas memanggil Pop Shuvit untuk mewakili Malaysia. Dalam temuramah ekslusif wartawan Metro bersama Mawi di kediaman beliau di Johor Bahru, Mawi berkata


"Saya bukan nama kecil dan pernah satu ketika makcik jual budu di Kelantan pun menggemari muzik saya. Kenapa dipilih penyanyi urban yang makcik tak kenal seperti Pop Shuvit dan Mizz Nina? Apa yang mereka ada yang saya tak ada. Saya dulu TUDUNG pun ada dinamakan sempena nama saya! Namakan satu barang yang dinamakan sempena Mizz Nina dan Pop Shuvit sekarang! Disamping itu saya lebih berimej Malaysia dari artis-artis lain. Tak adil!"


Sementara itu timbalan presiden persatuan SENIMAN saudari Zed Zaidi bersetuju dengan apa yang dikatakan oleh Mawi.


"Apa yang beliau katakan betul. Dahlah industri filem kita dicemari pendatang macam Mat Harun bin Mat Aziz. Kini kita dahulukan Justin Bieber dan dua penyanyi Kim Chi muka dibedah plastik lebih extreme dari Zahida Rafik. Mana permit pekerjaan pendatang ini semua? Kalau nak tengok budak bawah umur menyanyi panggil sahaja juara Idola Kecil. Mereka juga boleh menyanyi malahan lebih bagus dari Justin Bieber!"


Sementara itu MTV dan Sunway (pemilik tapak konsert kelak) apabila diminta memberikan komen memberitahu kami


"Bukan kami tak mahu jemput beliau, tetapi beliau juga dikenali sebagai TSUMAWI. Kami risau jika beliau diatas pentas seluruh Sunway Lagoon akan dilanda Tsunami beliau. Pihak MTV dan Sunway terpaksa memikirkan keselamatan mereka yang hadir pada konsert ini kelak"




2 comments:

  1. haha..
    mmg TROLL !!

    ReplyDelete
  2. hhahahahaha... betul ker idak nie? lain mcm je.... hahahahahaa

    ReplyDelete