Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Friday, June 20, 2014

No Comment

Bagi pengguna jam pintar khususnya Samsung Gear 2, segala proses membalas atau menghantar mesej akan menjadi mudah dengan menggunakan aplikasi terbaru Fleksy Keyboard.

Ia boleh dikatakan antara papan kekunci yang menarik kerana hadir dengan gesture yang boleh mengesan kebiasaan hujung jari ketika menaip perkataan.

Dalam usaha untuk mengembangkan papan kekunci ini ke pelbagai platform lagi, pihak Fleksy menawarkan papan kekunci mereka untuk Samsung Gear 2.

Papan kekunci Fleksy untuk Samsung Gear 2 membolehkan perkataan ditaip dengan mudah pada skrin yang kecil melalui kawalan gesture yang dikhaskan.

Setiap perkataan yang ditaip mengikut struktur huruf bagi sesuatu perkataan akan diramal oleh Fleksy Keyboard dengan hanya membuat seretan pada baris papan kekunci.

Walau bagaimanapun, Fleksy Keyboard ini hanya ditawarkan melalui aplikasi Fleksy Messenger sahaja buat masa ini atas kekurangan sistem operasi Tizen yang tidak menyokong papan kekunci pihak ketiga pada keseluruhan sistem.

Namun perkara ini tidak menjadi halangan kerana Fleksy Messenger membolehkan pengguna menerima dan membuat reply teks SMS yang diterima melalui telefon terus melalui peranti Gear 2.




Aplikasi isi sememangnya percuma dan boleh dimuat turun di sini

Sumber: Google / Amanz

Oleh: hzqahmd

0 comments:

Post a Comment