Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Saturday, June 21, 2014

No Comment

Antara bahana meminjam dengan along. Seorang kerani berusia 32 tahun diperkosa oleh along tersebut gara-gara gagal melunaskan pinjamannya sebanyak RM5000.

Pengorbanan seorang ibu untuk melangsaikan kos rawatan bil hospital anaknya bertukar tragedi apabila beliau diperkosa di sebuah hotel di ibu negara. Malangnya selepas diperkosa wanita tersebut tetap dipaksa untuk menjelaskan hutangnya sebanyak RM10 ribu termasuk bunga.

Akibat tertekan dan trauma, mangsa membuat laporan polis di Balai Polis Tun HS Lee.

Along tersebut mengugut untuk mengapa-apakannya jika tidak dapat menjelaskan hutang dalam tempoh ditetapkan. Suspek mencadangkan untuk meminjam dengan along yang lain bagi menjelaskan hutang tersebut. Ketika itulah wanita tersebut dibawa ke hotel berkenaan dan dirogol.

Mangsa yang tidak mempunyai pilihan bersetuju dan mereka berjanji berjumpa di sebuah hotel di Bukit Bintang, di sini, kelmarin untuk berjumpa dengan along terbabit,” katanya.
Menurutnya, sebaik mangsa tiba di lobi hotel, suspek mengajaknya masuk ke dalam sebuah bilik di hotel itu, namun dia enggan dan memberitahu ingin berbincang di lobi hotel.

Suspek bagaimanapun memberitahu along yang ingin diperkenalkannya tidak mahu kegiatannya disedari orang lain dan ingin berjumpa di dalam bilik.
Mangsa yang mempercayainya akur dan mengikut suspek, namun terkejut apabila kelibat along yang kononnya menunggu mereka di dalam bilik tiada sebaliknya suspek terus mengunci pintu,” katanya.

Sumber itu berkata, mangsa cuba melarikan diri, namun gagal apabila diperkosa suspek. Selepas selesai suspek meminta mangsa menjelaskan hutang itu dalam masa terdekat.

Sumber - http://iniceritaduniakita.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment