Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Thursday, October 25, 2012

4 comments



Tahun 1996 dahulu, negara kecoh dengan kewujudan BABYRINA, seorang model lucah Melayu pertama di Internet. 

Pada ketika itu, belum ada lagi blogspot, belum ada lagi wi-fi, belum ada lagi broadband, jauh sekali streamyx dan unifi. 

Boleh dikatakan, kesemua laman web menggunakan TRIPOD dan GEOCITIES. Kalau dibangunkan sebuah laman web pun, perbelanjaannya amat besar dan aksesnya tidaklah selancar sekarang.

Kemunculan BABYRINA dan kawan-kawannya telah menjadi fenomena di kalangan pelayar-pelayar Internet. 

Ada pihak yang tidak bertanggungjawab, memuat turunkan kesemua gambar-gambar BABYRINA yang beraksi lucah bersama-sama kawan-kawan modelnya yang lain dan mencetaknya sebelum dijual secara gelap.

Selepas menjadi fenomena, BABYRINA tidak lagi muncul dengan gambar-gambar baru di Internet. Model lucah Melayu itu hilang begitu sahaja. Bagaimanapun, pada tahun 2001, BABYRINA dikesan cuba memasuki negara ini menerusi KLIA. 

Bagaimanapun, pihak berkuasa tidak membenarkan dia melepasi had kawalan Imigresen, sekaligus wanita berkenaan diusir dari negara ini dan pulang semula ke Amerika Syarikat.

Itu sahajalah berita terakhir yang didengar tentang BABYRINA. Dia tidak dibenarkan kembali ke negaranya kerana gambar-gambar lucahnya yang telah membuatkan dia terkenal di seluruh dunia.

Itu cerita tahun 2001. Sekarang, pada tahun 2012, sepasang anak Cina yang belajar di Singapura telah mencipta halaman blog yang memaparkan gambar-gambar mereka sedang berhubungan intim. 

Gelagat mereka jauh lebih lucah berbanding Babyrina memandangkan wanita Melayu berkenaan sekadar beraksi bogel dan bukannya persetubuhan.

Alvin Tan dan Vivian Lee langsung tidak menunjukkan kekesalan mereka berhubung pendedahan yang mereka sendiri lakukan. Bahkan mereka sangat bangga dengan apa yang telah dilakukan. 

Lebih menguntungkan lagi, berbanding Babyrina yang tidak dibenarkan memasuki negara ini, Alvin Tan dan Vivian Lee yang sekarang ini berlindung di rumah ibu bapa masing-masing di Johor dan Kuala Lumpur. - seterusnya...

Ps: Ini la hasil daripada perjuangan Kebebasan Hak Asasi yang sering dilaung - laungkan oleh Pakatan Pembangkang tu. 

Kalau di Singapura, benda macam ni dah jadi satu perkara yang tak pelik. Tapi takkan la kita nak ianya menular masuk ke dalam Malaysia!!! Korang fikir la sendiri!!!

4 comments:

  1. bkn umno dan BN ke yg menentang hudud?? berlapik sket bro

    ReplyDelete
  2. bukan dalam blog ni byk ke post2 lucah?
    xde pun ak nmpk ko mrh2 org islam x tutup aurat?siap puji lg adela...
    yg bkn islam ni jgk ko ambek cakna...yg islam sndiri ko x kte pape...piiiraaahhh!

    ReplyDelete
  3. x de kene mengene langsung ngan parti pembangkang... umno yg suke sngt bnd2 mcm ni.. sbb konsert2 seksi bersepah2....

    ReplyDelete
  4. Ehh ape daaa...alip mim nun tendang wau...ehhh sarkas daa.

    ReplyDelete