Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Monday, May 12, 2014

No Comment

KEGEMBIRAAN seorang isteri bertemu suami selepas dua tahun menghilangkan diri bertukar tragik apabila dia dipukul lelaki terbabit dengan batang besi payung dalam kejadian di sebuah kawasan perumahan di Sungai Long, di sini, 3 Mei lalu.

Malah, dalam kejadian jam 11.30 pagi itu, pemandu teksi yang membawa suri rumah berusia 54 tahun itu turut dipukul suami wanita berkenaan kerana membawa mangsa berjumpanya.

Sumber berkata, lelaki berusia 62 tahun itu dikatakan tidak pulang ke rumahnya di Ipoh, Perak sejak dua tahun lalu tanpa sebarang khabar berita.

“Pasangan suami isteri berkenaan dikurniakan empat anak.

Sebelum ini, mangsa dikatakan cuba mencari suaminya itu, tetapi tidak berjumpa.

“Sebaik mendapat maklumat tempat tinggal suaminya dari pihak tertentu, mangsa pergi ke alamat itu di sebuah kawasan perumahan di Sungai Long dengan teksi.
“Sejurus tiba, mangsa mengarahkan pemandu teksi berhenti di restoran berhampiran rumah suaminya itu kerana mendapati kereta suaminya itu ada di dalam garaj,” katanya kepada Harian Metro di sini, semalam.

Menurut sumber, beberapa minit kemudian, mangsa ternampak suaminya keluar dari rumahnya dan segera mengekorinya sebelum bertemu suaminya itu.

Katanya, berlaku perselisihan faham dan pertengkaran apabila mangsa mempersoalkan tindakan suaminya menghilangkan diri tanpa sebarang berita selama dua tahun.

“Tiba-tiba suami mangsa yang berang bertindak memukul belakang isterinya itu dengan batang besi payung.
Pemandu teksi yang membawa mangsa turut dihayun dengan batang besi payung itu dalam cubaan membantu wanita berkenaan.

“Mangsa yang bengkak di tangan dan badan kemudian mendapatkan rawatan di klinik berhampiran sebelum melaporkan kejadian itu Balai Polis Kajang,” katanya.

Sementara itu, dalam kes berasingan di sebuah apartmen di Taman Bukit Kenangan, di sini, 4 Mei lalu, tanda tanya seorang bapa saudara berhubung kehilangan anak saudara perempuannya berusia 15 tahun selama tiga hari terjawab apabila remaja menjadi mangsa rogol.

Mangsa yang tinggal bersama bapa saudaranya yang berusia 30-an itu di Bandar Teknologi Kajang, Semenyih dan didapati tidak pulang ke rumah sejak 1 Mei lalu.

“Sebaik mendapat maklumat dengan kenalan remaja itu, bapa saudara mangsa segera pergi di sebuah apartmen di Taman Bukit Kenangan.

“Mangsa didapati berada dalam keadaan tidak bermaya dan hasil soal siasat bapa saudaranya, mangsa mendakwa dirogol kenalan lelakinya,” katanya.

Sehubungan itu, bapa saudara mangsa melaporkan kejadian di Balai Polis Kajang dan turut membawa mangsa mendapatkan rawatan di hospital berhampiran.

Jurucakap polis ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kedua-dua dan siasatan lanjut dilakukan.

Sumber: Harian Metro

0 comments:

Post a Comment