Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Monday, May 12, 2014

No Comment

BENTONG: Misteri bau busuk yang dihidu seorang lelaki berhampiran Sungai Gapoi, dekat sini, terungkai apabila polis menemui mayat lelaki tanpa kepala tersangkut pada kayu di Kilometer 21.4, Jalan Bentong-Kuala Lumpur, di sini, jam 6.10 petang kelmarin.

Ketua Polis Daerah Superintendan Mohamad Mansor Mohd Nor berkata, mayat terbabit dipercayai pelajar yang dilaporkan hilang ketika mandi bersama 11 rakannya pada 3 Mei lalu.

Menurutnya, sebelum kejadian, lelaki berusia 30 tahun itu menahan seorang anggota polis yang baru selesai operasi memaklumkan terhidu bau busuk di sungai berkenaan.

Katanya, anggota polis berkenaan kemudian bergegas ke tempat yang dimaklumkan untuk membuat pemeriksaan sebelum menemui mayat seorang lelaki tanpa kepala tersangkut pada kayu di dalam sungai berkenaan, kira-kira lima kilometer daripada lokasi mangsa dilaporkan hilang.

“Kita percaya mayat berkenaan adalah Sean Ng, 15, yang dikhuatiri lemas ketika mandi di sungai berkenaan awal bulan ini.

Mayat mangsa dibawa ke Hospital Bentong (HB) untuk bedah siasat.

“Pada masa sama, polis akan memanggil ahli keluarga mangsa untuk membuat pengecaman dan menjalankan ujian DNA bagi memastikan sama ada mayat adalah mangsa atau sebaliknya,” katanya.

Dalam kejadian pada 3 Mei lalu, mangsa terjun ke sungai berkenaan bersama rakannya untuk mandi, bagaimanapun mangsa didapati tidak timbul semula selepas itu.

Sumber: New Malaysian Post

0 comments:

Post a Comment