Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Thursday, May 15, 2014

No Comment

ALOR GAJAH – Seorang isteri mengambil kesempatan ketiadaan suaminya yang dipenjarakan bersekedudukan dengan kekasih gelapnya hingga melahirkan anak luar nikah di Durian Tunggal, di sini.

Wanita berumur 39 tahun itu menjalinkan hubungan terlarang dengan kekasihnya yang 10 tahun lebih muda sejak beberapa tahun lalu hingga dia melahirkan anak lelaki yang kini berusia dua tahun.

Kegiatan terkutuk pasangan itu terbongkar selepas rumah yang diduduki mereka di sebuah pangsapuri diserbu pegawai agama yang dibantu bersama anggota polis selepas mendapat maklumat dari orang awam.

Menurut umber, pegawai agama memberi salam sebelum mendengar satu suara dari dalam rumah bertanyakan sesuatu sebelum senyap.

Pegawai agama terbabit kemudian memaklumkan tentang kehadiran mereka ke rumah itu dan terpaksa menunggu selama kira-kira 30 minit sebelum pintu dibuka seorang wanita berkemban.

Wanita itu kelihatan terpinga-pinga melihat kehadiran pegawai agama bersama beberapa anggota polis di rumahnya.

Tambah sumber lagi, Hasil pemeriksaan dalam rumah itu, mereka menemui enam orang termasuk seorang kanak-kanak sedang nyenyak tidur termasuk seorang lelaki. Wanita itu mendakwa lelaki itu adalah anak saudaranya.

Siasatan lanjut bagaimanapun mendapati dakwaan wanita berkenaan adalah alasan semata-mata bagi mengaburi pihak berkuasa. Wanita dan lelaki itu kemudian ditahan untuk bagi membantu siasatan.

Sementara itu, Rahimin Bani, Ketua Penguat Kuasa (JAIM) ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan mengenai tangkapan berkenaan.

Sumber: New Malaysian Post

0 comments:

Post a Comment