Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Sunday, January 27, 2013

No Comment


Kajian terhadap umat Islam di 123 negara mendapati pendapatan perkapita mereka hanyalah RM6,536. Berbanding orang Yahudi di 113 buah negara, mencatatkan pendapatan perkapita RM61,180. Ini bermakna pendapatan perkapita orang Yahudi kira-kira sembilan kali ganda berbanding orang Islam.
Jadi, tidak menghairankan jika Yahudi dapat menguasai dunia. Kuasa kewangan yang mereka miliki boleh mempengaruhi politik dunia. Politik di Amerika Syarikat yang dianggap kuasa terkuat di dunia juga tidak dapat membebaskan diri daripada pengaruh politik Yahudi.
Kemelut inilah punca umat Islam ketinggalan dalam perlumbaan dengan penganut agama lain. Umat Islam mempunyai banyak sumber tenaga buruh. Jumlah umat Islam di seluruh dunia mencecah lebih 1.5 bilion orang.
Umat Islam berada hampir di seluruh dunia. Penduduk Islam di negara bukan Islam semakin bertambah. Di Britain dipercayai terdapat 1.3 juta umat Islam, Jerman (3.2 juta) dan Perancis (4.2 juta). Kadar pertambahan umat Islam lebih tinggi berbanding penganut agama lain.

0 comments:

Post a Comment