Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Tuesday, September 30, 2014

No Comment


BEBERAPA hari lalu industri hiburan di Korea Selatan dikejutkan dengan berita perpisahan aktres Gong Hyo Jin dengan teman lelakinya Lee Jin Wook yang baharu sahaja menjalinkan hubungan selama empat bulan.

Manakala aktor Jo In Sung yang sedang berlakon disamping Hyo Jin dalam drama bersiri It's Okay That's Love turut mengumumkan berpisah dengan kekasihnya Kim Min Hee beberapa kemudian.

Gosip mula tersebar bahawa kedua-dua pelakon itu bermain cinta di lokasi drama tersebut sehingga hubungan itu dapat dihidu oleh pasangan masing-masing sehingga terjadinya perpisahan.

Bagaimanapun wakil In Sung segera menafikan perkara itu dan memberitahu gandingan pelakon itu dengan Hyo Jin bukan penyebab kepada perpisahan tersebut.

"Mereka berpisah secara baik dan tetap akan menyokong kerjaya di antara satu sama lain dan Hyo Jin bukan penyebab kepada perkara itu," kata wakil In Sung menurut laporan portal Soompi.

Manakala pihak pengurusan Hyo Jin pula memberitahu, perpisahan artis wanita itu dengan teman lelakinya adalah disebabkan pertembungan jadual menjadi penyebab mereka memilih untuk membawa haluan masing-masing. - mStar

0 comments:

Post a Comment