Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Saturday, September 27, 2014

No Comment


PETALING JAYA – Pelakon Ozlyn yang kini sedang mengandung lapan bulan mengimpikan kandungannya itu adalah seorang anak perempuan.

Ozlyn atau nama sebenarnya Rozlinawaty Ismail, 33, berkata, ketika membuat imbasan, doktor masih lagi belum mengenal pasti jantina kandungannya itu dan perkara itu membuatkan dia tidak sabar untuk menanti kelahiran anaknya yang dijangka awal November depan.

“Setiap kali buat imbasan, jantina kandungan saya tidak boleh dikenal pasti. Tetapi kata doktor, ia berkemungkinan besar adalah perempuan.

“Dan bila doktor cakap macam itu, saya pun mengharapkan anak perempuan memandangkan sudah ada tiga anak lelaki.

“Tetapi itulah, doktor dah pesan, jangan terlalu mengharap, nanti kecewa pula. Apa-apapun moga doa saya termakbul, yang penting anak saya sihat dan sempurna,” katanya kepada mStar Online.

Sementara itu, Ozlyn berkata, sepanjang mengandung anak keempat itu, dia sering berasa malas untuk melakukan sebarang kerja dan ia membuatkan suaminya, pelawak, Johan memaksa dia melakukan pelbagai aktiviti riadah.

Kata Ozlyn, Johan telah membeli beberapa set barangan sukan untuk dia bersenam di rumah.

“Johan memang tidak suka saya malas-malas di rumah dan dia suruh saya bersenam untuk memudahkan saya ketika proses bersalin nanti.

“Apabila saya bagi alasan malu untuk bersenam di pusat kecergasan (Gym), dia kata; ‘tidak apa, abang belikan barang-barang sukan, senang untuk you’.

“Jadi tiada alasan untuk saya mengelak untuk bersenam. Kalau nak ikutkan hati, saya malas nak buat semua benda termasuklah memasak. Cuma memikirkan anak-anak dan suami yang penat pulang dari sekolah dan kerja, membuatkan saya masak juga,” ujarnyanya.

Tambah Ozlyn, dia turut mengambil beberapa tawaran lakonan untuk sentiasa bergerak aktif. – mStar Online

0 comments:

Post a Comment