Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Monday, May 12, 2014

No Comment

MELAKA – Seorang pemandu dan kelindan maut dalam nahas di Kilometer 211.4 berhampiran Plaza Tol Simpang Ampat, Alor Gajah, arah ke utara hari ini.

Kemalangan berlaku kira-kira 6.10 pagi membabitkan dua buah lori yang menyebabkan pemandu sebuah daripada lori itu M. Yusak Dahlan, 63, dan kelindannya Kamarudin Ahmad, 44, maut di tempat kejadian.

Ketua Polis Daerah Alor Gajah, Superintendan Mohamad Laham berkata, mereka mati dipercayai akibat tersepit yang turut menyaksikan lori itu terseret kira-kira 100 meter dari lokasi kejadian.

Pemandu sebuah lagi lori iaitu Mohd Nazir Misran, 31, tidak mengalami sebarang kecederaan.

Sementara itu seorang pembantu kedai, Ahmad Rafiquddin Roslan, 16, maut apabila motosikal yang ditunggangnya bersama rakannya Fadzil Abu Bakar, 18, bertembung dengan sebuah kereta di Kampung Padang, Jalan Pokok Mangga pada pukul 9.15 pagi tadi.

Ketua Polis Daerah Melaka Tengah, Asisten Komisioner Salehhudin Abd Rahman berkata, motosikal yang dipandu mangsa dipercayai cuba memotong beberapa kenderaan lain, namun terlanggar sebuah kereta yang datang dari arah bertentangan.

Kedua-dua mereka didapati tidak memakai topi kaledar.

Dalam satu kemalangan lain, beliau berkata, seorang penunggang motosikal Mohd Hafeez Mhd Razib, 23, meninggal di wad kecemasan Hospital Melaka akibat berlanggar dengan sebuah lori di persimpangan Jalan Pantai Telok Mas pada pukul 1 petang tadi.

Sumber: Bernama

0 comments:

Post a Comment