Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Monday, September 8, 2014

No Comment

Mumbai – Seorang pelakon filem India, Shruti Chandralekha, 22, ditahan polis selepas dia didakwa membunuh suaminya yang cuba memaksa wanita itu berlakon dalam filem lucah.

Shruti yang membintangi beberapa filem itu bersama dua yang lain, didakwa membunuh S Ronald Peter Prinzo, 35, dan kemudian menanam mayatnya dengan bantuan lima orang yang lain di Tamil Nadu.

Ronald sebelum ini telah meminta isterinya berlakon dalam filem lucah selepas berdepan masalah kewangan akibat kemerosotan perniagaan.

Dia yang berdepan tekanan untuk membayar hutang kepada rakan perniagaannya kemudian memutuskan untuk menghasilkan filem lucah dan meminta isterinya berlakon.

Dalam keterangannya kepada polis, Shruti mendakwa suaminya meminta dia mengambil bahagian dalam adegan seks beramai-ramai namun dia enggan.

Ketika Ronald mengunjungi Bangalore,Shruti telah berpakat untuk melakukan pembunuhan itu dengan dua orang rakan perniagaan suaminya.

Sekembalinya Ronald dari lawatan itu, isterinya telah meracun susunya dan apabila dia tidak sedarkan diri, dua lelaki tadi telah mencekiknya.

Dengan bantua lima yang lain, mereka kemudiannya menanam mayat Ronald dan turut mencuri wang tunai serta barangan lain sebanyak $125,000.

Kehilangan Ronald disedari abangnya Justin dan apabila dia bertanya kepada salah seorang rakan perniagaan Ronald yang ketika itu memandu kenderaan milik mangsa, tertuduh gagal menjelaskannya.

Selepas Justin membuat laporan polis, akhirnya plot pembunuhan terbongkar danShruti yang melarikan diri, berjaya ditangkap Khamis lalu.

0 comments:

Post a Comment