Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Thursday, September 11, 2014

No Comment

KUANTAN – Seorang lelaki ditemui mati dengan beberapa kesan kecederaan di badan di dalam bilik sewanya di sebuah premis dua tingkat di Jalan Air Putih dekat sini hari ini.

Ketua Polis Daerah Kuantan ACP Abd Aziz Salleh berkata mayat Azrul Saman, 30, seorang pekerja restoran yang berasal dari Hulu Jabor, Terengganu ditemui oleh majikannya kira-kira pukul 7 pagi tadi sebelum bertindak melaporkannya kepada polis.

“Mangsa sebelum itu dilaporkan tidak hadir bekerja sejak semalam menyebabkan majikannya mencari mangsa di bilik sewanya yang terletak di tingkat atas restoran berkenaan.

Bagaimanapun sebaik memasuki bilik mangsa, majikannya terkejut apabila menemui Azrul dalam keadaan terbaring di lantai dengan beberapa kesan kecederaan di badannya,” katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Mangsa, katanya telah bekerja di restoran berkenaan sejak empat tahun lepas dan menyewa di tingkat atas premis itu yang turut mempunyai lima lagi bilik sewa didiami oeh pekerja lain termasuk warga asing.

Sehubungan itu, katanya polis kini sedang mengesan dua lelaki warga Myanmar berusia 20-an yang dipercayai menghilangkan diri selepas kejadian berkenaan bagi membantu siasatan.

Abduk Aziz berkata mayat mangsa kini dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Afzan Kuantan untuk bedah siasat dan kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan. – BERNAMA

0 comments:

Post a Comment