Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Friday, November 22, 2013

No Comment

KUALA LUMPUR – Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan (Felda) dan Felda Global Ventures Holdings Bhd (FGV) menyampaikan sumbangan berjumlah RM140,000 kepada mangsa taufan Haiyan yang melanda Filipina pada 8 November lalu.

Sumbangan berbentuk wang tunai dan pelbagai barangan makanan serta alatan itu disalurkan melalui Tabung Bencana Taufan Haiyan Media Prima-NSTP dan diserahkan oleh Pengerusi Felda Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad kepada Penasihat Tanggungjawab Sosial Korporat Kumpulan Media Prima Datuk Ahmad A. Talib, dalam majlis ringkas di Menara Felda di sini, hari ini.

Mohd Isa dalam ucapannya berkata sumbangan itu merupakan tanda keprihatinan warga Felda terhadap mangsa taufan tersebut.

Sumbangan ini diharap dapat mengurangkan beban yang ditanggung oleh mangsa dan juga kerajaan Filipina, katanya.

Sementara itu Ahmad dalam sidang media kemudian, menyeru badan-badan korporat mencontohi Felda yang aktif memberi sumbangan kepada golongan yang memerlukan.

“Sehingga semalam Tabung Bencana Taufan Haiyan Media Prima-NSTP berjaya mengumpul kira-kira RM80,000, ini menunjukkan rakyat Malaysia merupakan rakyat yang prihatin dan suka membantu,” katanya. – BERNAMA

0 comments:

Post a Comment