Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Saturday, May 3, 2014

No Comment

DUNGUN – Seorang wanita maut manakala adik perempuannya parah selepas kenderaan pacuan empat roda yang dinaiki mereka merempuh seekor lembu di Kilometer 337 Lebuhraya Pantai Timur II, dekat Ladang Limau Madu di sini, awal pagi tadi.

Kamariah Ismail, 54, dari Kampung Sat Tengah Tanah Merah, Kelantan meninggal dunia di tempat kejadian manakala adiknya Che Ana, 52, dihantar untuk rawatan di Hospital Sultanah Nur Zahirah, Kuala Terengganu.

Ketua Polis Daerah Dungun Deputi Superintendan Ahmad Zailani Yaacub berkata, kejadian kira-kira 3.30 pagi itu berlaku setelah kenderaan yang dipandu menantu Kamariah, Muhamad Akami Mahasan, 27, gagal dikawal selepas merempuh seekor lembu yang berkeliaran di lebuh raya itu.

Kenderaan itu kemudian melanggar pembahagi jalan lalu terbalik, katanya ketika dihubungi di sini.

Menurutnya Muhamad Akami, anaknya Nor Abby Rania, 9 bulan, Saedah Ismail, 45, dan Rosmira Mohd, 38, tidak cedera tetapi isteri Muhamad Akami, Salasiah Sukri, 28, cedera ringan di tangan.

Keluarga itu dalam perjalanan untuk melawat adik Kamariah, yang menerima rawatan di Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA), Kuantan, Pahang. – BERNAMA

0 comments:

Post a Comment