Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Wednesday, October 23, 2013

No Comment

SUSULAN laporan dalam akhbar Harian Metro berkenaan kisah pasangan remaja bercinta Fatien Afiqah dan Alang Beez, hari ini Alang dalam akaun Facebook menyuarakan kemarahannya ekoran laporan itu.

Dalam satu status Facebooknya, Alang mempersoalkan tindakan akhbar berkenaan menulis berita tentangnya kerana beliau sudah pun memohon maaf kerana kejadian video itu.

Menurut Alang, permintaan ramai untuk dia mengeluarkan video berkenaan dari internet sudah dituruti tetapi masih ada pihak yang ingin mengutuk dan mengecam serta memalukan Alang di internet.

“Terima kasih kerana buat aku mcm ni sampai ke metro korang masuk kan video aku…. Hey aku dah minta maaf gan korang… Korang suruh buang video tu aku dah buang tapi korang masih lagi nak memalukan aku sampai ke tahap ni,” menurut status Alang.

Adik, sebelum memuatnaik video berkenaan tidak pulak adik fikir akan penerimaan orang ramai yang rata-ratanya beragama Islam ini.

Mungkin ramai yang bercinta, tetapi tak ramai yang tanpa memikirkan maruah diri memuatnaik video sebegitu ke dalam internet.

Video dengan perlakuan memualkan bukan boleh diterima oleh sebahagian besar masyarakat Malaysia, sekarang tanggunglah sendiri.

Dalam status Alang, dia pulak nak memberi amaran kepada orang tentang akan balasan yang akan diterima oleh orang ramai yang mengutuknya dan mengecamnya.

“Ingat dunia berputar korang ada adik perempuan korang ada akak sampai masa korang kena mcm ni baru korang dapat rasakan mcm mana perasaan aku skrg… Bukan kat dunia aku sorang yang mcm ni ramai lagi tapi kenapa korang tak buat mcm mana korang buat pada aku skrg… Terima kerana membuat aku and Fatien afiqah mcm ni….,” kata Alang.

Nampaknya Alang masih tak menyesali perbuatan bodohnya yang mengundang kemarahan masyarakat sebaliknya cuba mempertahankan tindakannya memuatnaik video sebegitu.

Malas nak tulis lebih-lebih, adik baik pergi bertaubat dan berubah segera.

Inilah video angkara Alang dan pasangannya yang menimbulkan kemarahan.


0 comments:

Post a Comment