Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Tuesday, December 31, 2013

No Comment

Penulis sudah mengikuti beberapa demonstrasi politik sejak beberapa tahun lalu.

Mesej ugut-mengugut semasa demonstrasi ni memang biasa.

Namun, ia selalunya singkat dan tidak pernah sepanjang yang ada seperti dalam gambar di atas.

Penulis malas hendak ulas terlalu banyak pasal ini ….kang disabitkan cuba menghasut pulak.

Cuma penulis lihat mesej yang panjang dan ditulis dengan huruf besar itu seolah-olah memperlihatkan keseriusan mungkin seorang atau kumpulan tertentu untuk menitiskan darah Cina pada program guling kerajaan di Dataran Merdeka malam ini.

Kalau ikut bidang forensik barat, mesej panjang dan huruf besar mencerminkan kesungguhan penulis sesuatu mesej dalam melaksanakan apa yang dikatakan.

Penulis nak bagi peringatan kepada kumpulan itu… jangan buang masa… anak cina DAP berani kat Facebook aje… mana-mana perhimpunan yang dijangka bertukar ganas… jangan harap nak nampak muka diaorang.

Kalau ada pun sikit-sikit pada permulaan… bila keadaan mula panas… diaorang akan hilang dengan awek hot pants diaorang… Buat penat tangan aje bawak pedang, keris, belati apa semua.

Akhir nanti, tingallah Melayu yang dapat macam-macam keistimewaan dari kerajaan bergaduh dengan pihak berkuasa.

So tak payah la nak sembelih-sembelih orang apa semua.

Malaysia sedang melalui proses transformasi menuju negara maju sebab itu ada kucar-kacir sikit dalam kehidupan rakyat untuk mula mengadaptasi perubahan dari segi harga barangan dan pendapatan. Laluan awal memang perit, tetapi Insyallah, semuanya akan berubah secara perlahan-lahan.

Namun kepada pihak berkuasa, lihat jugalah kepada amaran yang diberikan pemegang akaun bernama Pembunuh Cina itu… kot-kot ada yang kena sembelih ke apa… kang anda jugak yang dipersalahkan walaupun anda sudah buat kerja sebaik mungkin.

Oleh: AK-47

Mesej yang diletakkan;

WALLAHI WABILLAHI WATALLAHI SESUNGGUHNYA KAMI BERSUMPAH DENGAN NAMA ALLAH TA’ALA AZZA WAJALLAH SESUNGGUHNYA KAMI PASTI AKAN MENUMPAHKAN DARAH CINA CINA PENDERHAKA SULTAN DAN RAJA DI TANAH MELAYU INI.

SESUNGGUHNYA KAMI SUDAH MENDAPAT ALAMAT AKAN BERLAKU SATU PETUMPAHAN DARAH BESAR BESARAN MAKA BERPESANLAH KAMI SEKIAN UMAT ISLAM KEPADA ANAK DAN CUCU KAMU SUPAYA MENJAUHI MAJLIS KERAMAIAN MAKSIAT PADA MALAM 31.12.13!

SESUNGGUHNYA KERIS KERIS PUSAKA KAMI PASTI AKAN MENUSUK SESIAPA SAHAJA YANG AKAN MENGHALANG,MENGGANGU ATAU CUBA MEMBERHENTIKAN KAMI SESUNGGUHNYA DENGAN NAMA ALLAH KAMI TIDAK AKAN BERHENTI.

KEPADA ANGGOTA KESELAMATAN BERWASPADALAH SESUNGGNYA BELATI KAMI BOLEH MENEMBUSI BENTENG BENTENG KAMU DAN SEKIRANYA DENGAN IZIN ALLAH BELATI KAMI MENGENAI TUBUH KAMU MAKA BERSEGERALAH KAMU MENGUCAP DUA KALIMAH SHAHADAH KERANA ITU SAHAJA YANG BISA MENYELAMATKAN KAMU DENGAN IZIN ALLAH DAN JIKA KAMU TERLAMBAT MAKA SYAHID ALLAH MENANTI KAMU.

WAHAI CINA CINA LAKNATULLAH SUDAH CUKUP WAKTU DAN MASA KEPADA KAUM KAMU YANG SANGAT MENYAKITI HATI KAMI ORANG ORANG MELAYU,DEMI ALLAH DAN RASUL KAMI INSYALLAH KAMI PASTI AKAN MEMBUNUH KAMU DAN SELURUH KETURUNAN KAMU YANG SEDANG BERPESTA DI BUMI TANAH MELAYU..

TAKKAN MELAYU HILANG DI DUNIA SELAGI DIA BERPEGANG DENGAN AGAMA ISLAM!

MERAH SUDAH BERNYALA PASTI MATI ITU YANG CINA MAHU!

TAKBIR!

ALLAHUAKBAR!! ALLAHUAKBAR!! ALLAHUAKBAR!!

-TENTERA FISABILILLAH-

0 comments:

Post a Comment