Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Friday, October 31, 2014

No Comment


Hanya kerana mahu mendapatkan tiket final Piala Malaysia Sabtu ini, hampir 4,000 penyokong Pahang terpaksa 'bertarung nyawa' berebut-rebut membeli tiket di Stadium Mini Temerloh semalam.

Ketika sibuk berasak-asak membeli tiket sebaik empat kaunter tiket dibuka jam 9.50 pagi, ada penyokong yang terpaksa diusung keluar kerana mengalami sesak nafas dan cedera di kaki kerana dipijak serta terkena serpihan kaca tingkap kaunter yang pecah.

Kekecohan berlaku apabila ada penyokong yang tiba lewat cuba memotong barisan hingga mencetuskan rasa marah penyokong yang tiba seawal jam 2 pagi untuk mendapat tiket dua keping setiap seorang.

Biarpun pihak keselamatan dilihat gagal menyusun pergerakan penyokong membeli tiket dengan lebih teratur, namun mujurlah tidak ada pergaduhan berlaku walaupun ada penyokong bertindak membaling kerusi ke arah kaunter tiket.

Namun Mohd Rosman Kamarudin, 20, dari Jengka, Pahang melalui detik mencemaskan apabila ditolak hingga jatuh sebelum kakinya dipijak oleh penyokong ketika membeli tiket. - Harian Metro

0 comments:

Post a Comment