Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Friday, October 24, 2014

No Comment

NEW YORK CITY – Seorang pelancong menyangka tindakannya memanggil tukang urut ke bilik hotelnya di Manhattan selepas berkenalan di sebuah bar akan berakhir seperti yang diharapkan.

Namun Brenton Price nyaris terpaksa membayar ‘harga’ lebih apabila sebuah jam tangannya bernilai AS$25,000 (RM81,860) hilang.

Dalam kejadian Isnin lalu, Price membawa pulang tukang urut, Shacarye Tims, kira-kira jam 5.30 pagi.

Pada suatu ketika, Price mendapati jam tangan Rolex Yacht-Master II itu hilang kira-kira 10 minit kemudian, tetapi Shacarye berkata, ia mungkin terjatuh di tepi katil.

Apabila Price kelam-kabut mencari jam berkenaan, wanita terbabit tergesa-gesa meninggalkan bilik berkenaan, namun sempat ditangkap di lobi hotel.

Sumber polis berkata, pergaduhan itu menyebabkan muka Price bengkak-bengkak akibat ditampar Shacarye berkali-kali.

Shacarye kemudian ditahan dan selepas pemeriksaan dibuat, jam berharga itu akhirnya ditemui disembunyikan dalam kemaluan wanita terbabit.

“Dia kemudian ditangkap dan didakwa atas tuduhan merompak,” katanya, semalam.

Sementara itu, peguam bela Shacarye berkata, amat mengejutkan apabila seorang wanita dibuli pihak berkuasa semata-mata mahu mendapatkan objek pada anggota sulitnya.

Pemeriksaan lanjut mendapati Shacarye pernah ditangkap atas kesalahan lain sebelum ini, termasuk mencuri dan melacur. – Agensi

0 comments:

Post a Comment