Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Tuesday, August 26, 2014

No Comment

LONDON: Manchester United bersetuju dengan rekod perpindahan Britain berjumlah STG59.7 juta (RM298 juta) untuk mendapatkan pemain tengah Argentina, Angel Di Maria dari Real Madrid, menurut media di Britain, hari ini.

Beberapa media, termasuk BBC Sports melaporkan bahawa United akhirnya bersetuju dengan perjanjian mendapatkan Di Maria selepas rundingan beberapa hari dengan kelab Sepanyol itu.

Pemain berusia 26 tahun itu dikatakan dilihat tiba di kem latihan United, semalam ketika dia bersedia untuk meletakkan tanda tangan dengan nilai kontrak yang bakal melihatnya menerima gaji mingguan sekitar STG200,000 (RM1 juta).

Perpindahan Di Maria dijangka dibereskan hari ini dan ia akan memecahkan rekod perpindahan terdahulu Britain iaitu STG50 juta (RM250 juta) yang dibayar Chelsea untuk menandatangani penyerang Sepanyol, Fernando Torres dari Liverpool pada 2011.

Andai perpindahan itu beres seperti dijadualkan, Di Maria mungkin akan membuat kemunculan pertama untuk United menentang Burnley, Sabtu ini ketika Louis van Gaal mahu memantapkan pasukan yang masih tanpa kemenangan dalam Liga Perdana Inggeris. - AFP

0 comments:

Post a Comment