Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Tuesday, August 26, 2014

No Comment

KOTA KINABALU – MASwings, syarikat penerbangan komuniti, akan menggantung perkhidmatan tiga kali seminggunya dari Kota Kinabalu ke Puerto Princesa berkuat kuasa 1 Sept ini sehingga diberitahu kelak.

MASwings dalam satu kenyataan hari ini berkata, keputusan untuk menggantung penerbangan tersebut merupakan sebahagian daripada penyusunan semula rangkaiannya yang membolehkan ia memberi tumpuan meningkatkan laluan domestiknya.

Ketua Pegawai Eksekutifnya, Kapten Ritzerwan Rashid, berkata MASwings memainkan peranan penting dalam menyumbang kepada pertumbuhan ekonomi tempatan di Sabah dan Sarawak dengan menghubungkan kampung-kampung di pedalaman dengan bandar utama dan dari situ, menyambung laluan ke Semenanjung Malaysia dan antarabangsa.

“Ada banyak potensi untuk MASwings memanfaatkan dan memberi sumbangan kepada pasaran domestik. Buat masa sekarang kami telah mengoptimumkan sumber dan fokus kepada pasaran domestik kami,” katanya.

Pelanggan boleh menghubungi pusat panggilan 24 jam syarikat itu di talian 1 300 88 3000 untuk maklumat lanjut. – BERNAMA

0 comments:

Post a Comment