Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Saturday, August 9, 2014

No Comment

REMBAU - Misteri kehilangan seorang buruh ladang sawit di Kampung Londah sejak 5 Ogos lalu akhirnya terjawab, apabila mayatnya ditemui orang awam di ladang kebun di kampung berkenaan, petang kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira 6.40 petang itu, polis menerima laporan orang awam terdapat mayat terapung dalam kolam sebelum anggota polis serta sepasukan anggota bomba tiba ke lokasi kejadian.

Ketua Polis Daerah Rembau, Superintendan Wooi Kooi Cheang berkata, sekitar jam 7.30 petang, mayat berkenaan berjaya diangkat dan dikenal pasti sebagai buruh ladang kelapa sawit, Ramachandran Muthuganesan, 32.

"Mangsa dipercayai tergelincir ke dalam kolam yang dalamnya dianggarkan kira-kira 5 meter. Mangsa yang merupakan warga India dipercayai tidak pulang ke rumah selepas keluar sekitar 5 petang, 5 Ogos lalu.

“Malah, majikan mangsa juga sudah membuat laporan polis berhubung kehilangan mangsa kira 3 petang, kelmarin," katanya di sini, semalam.

Beliau berkata, mayat mangsa dihantar ke Hospital Tampin untuk bedah siasat.

Sementara itu, adik majikan, D Satiseelan, 30, ketika ditemui berkata, ladang berkenaan dimiliki abangnya, D Sumaran, 40, sejak 10 tahun lalu.

Menurutnya, kejadian seumpama itu baru kali pertama berlaku dan mangsa juga sudah agak lama bekerja di bawah abangnya.

“Mangsa seorang yang baik dan tekun bekerja. Jadi, saya terkejut apabila abang saya menghubungi saya untuk memaklumkan mangsa ditemui mati," katanya. - Sinar Harian

0 comments:

Post a Comment