Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Saturday, August 9, 2014


Resipi roti canai yang berusia 18 tahun telah mendapat anugerah kedai makan roti canai yang terbaik.

Restoran Sri Melur Jaya di Jalan SS19 / 6, Subang Jaya telah dipilih sebagai restoran roti canai terbaik dalam Anugerah Makanan Rakyat anjuran The Star di Lembah Klang.

Timbalan editor StarMetro, Esther Chandran menyampaikan sijil pengiktirafan kepada Yoges, 36, dan Thelaganathan Gopalakrishnan, 39, yang kelihatan gembira dengan pengesahan.

Kedua-dua adik-beradik tersebut, yang menguruskan tujuh restoran bersama-sama dengan dua adik-beradik yang lain, merasa gembira kerana roti canai mereka, resipi keluarga yang berusia 18 tahun, terus menjadi pilihan para pelanggan mereka.

Restoran ini mendapat 1,018 undi, menewaskan 19 restoran lain untuk memenangi anugerah itu melalui pencalonan awam dan pengundian Metro Penyiaran Online (MOB) di Laman web www.mob.com.my

"Hasil campuran tepung dan kacang dal kami berserta kuah ikan yang membuat pelanggan-pelanggan kami datang kembali untuk merasa roti canai kami. Kebanyakan mereka menikmatinya dengan segelas teh panas, teh tarik atau kopi, "katanya.

Oleh kerana roti canai kami mendapat banyak permintaan, mereka telah mengagihkan adunan segera roti canai tersebut, dari Teluk Intan di Perak ke Johor Baru.

"Kilang kami di Puchong Utama menghasilkan 150,000 keping roti canai segera setiap hari di mana ia dijual kepada semua restoran," katanya.

Anugerah Makanan Rakyat Star adalah pertandingan bulanan yang mengiktiraf makanan jalanan terbaik di kawasan Lembah Klang. - SiakapKeli.com

0 comments:

Post a Comment