Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Tuesday, May 13, 2014

No Comment

New York – Penyanyi Jay Z telah diserang oleh adik iparnya, Solange, yang juga adik kepada Beyonce ketika mereka menghadiri Met Gala, Isnin lalu.

Pertengkaran antara Jaz Z dan Solange dirakamkan dalam kamera pengawasan, ketika dia, Solange, Beyonce dan pengawal peribadi berada di dalam lif.

Solange dilihat menendang, menumbuk dan menampar Jay Z dengan ganas sambil menjerit manakala Beyonce sekali sekala cuba menenangkan adiknya itu.

Manakala pengawal peribadi mereka pula cuba memegang Solange bagi mengelakkannya memukul Jay Z beberapa kali, namun terlepas.

Pengawal tersebut juga dilihat menekan butang kecemasan dalam lif itu di tingkat 12, bagi mengelakkan pertengkaran berkenaan dilihat orang ramai terutama paparazi.

Ketika pintu lift terbuka, mereka berlakon seperti normal dengan Beyonce cuba tersenyum. Dia dan adiknya meninggalkan hotel berkenaan dengan menaiki sebuah kereta manakala Jay Z pula menaiki kenderaan yang berasingan.

Setakat ini tidak ditahui apa yang menyebabkan mereka bertengkar, namun Jay Z dan Beyonce kelihatan gembira sebelum ini, ketika mereka menyaksikan perlawanan Brooklyn Nets pada Sabtu.

Pita rakaman itu diperolehi oleh portal hiburan Hollywood, TMZ. Pihak pengurusan hotel kini dilaporkan akan mengambil tindakan terhadap mereka yang mengedarkan pita tersebut.

Tahun lepas, Solange telah membatalkan jelajah Eropahnya susulan khabar angin penglibatannya dengan dadah.

Malah sebelum ini Solange pernah mengaku mengambil dadah. Pada 2009 dia telah menulis dalam twitter bahawa dia terpaksa dirawat di hospital akibat masalah berkenaan.

Sumber: My News Hub

0 comments:

Post a Comment