Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages


Tuesday, May 13, 2014

No Comment

Kuala Lumpur – Seorang lelaki berusia 35 tahun yang dikehendaki polis atas kesalahan samun dan memiliki harta curi ditahan MPV Brickfields di kawasan MRR2 Taman Melati bersama rakan jenayahnya kira-kira jam 1.15 pagi tadi.

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur , Asisten Komisioner Khairi Ahrasa berkata, sepasukan anggota MPV Daerah Brickfields menemui kenderaan jenis Honda Integra berwarna putih dalam keadaan mencurigakan yang dinaiki dua lelaki tempatan berdekatan Muzium Negara.

Menurutnya, polis cuba menahan kenderaan berkenaan bagaimanapun suspek memecut keretanya ke arah kawasan Ampang dan berpatah balik ke MRR2.

Katanya, dengan bantuan kereta peronda dari Daerah Sentul dan Wangsa Maju yang berjaya memintas kenderaan, kedua-dua suspek dicekup berdekatan Taman Melati.

Beliau berkata, pemandu kenderaan berusia 35 tahun itu memiliki rekod dikehendaki polis atas kesalahan memiliki harta curi dan samun dan turut ditemui beberapa peralatan seperti tukul besi, playar boleh laras, kekunci Allen, penebuk lubang dan teropong dalam kenderaan itu.

“Kenderaan yang dinaiki suspek pula disyaki kenderaan curi kerana nombor casisnya diubah.

“Kedua- dua suspek ditahan untuk semakan lanjut mengenai kegiatan jenayah mereka,” katanya.

Sumber: Metro Online

0 comments:

Post a Comment